Long time no see

0kommentarer

Lääääänge sedan jag bloggade här nu. Bloggade över huvud taget. Jag har helt enkelt inte alls känt mig inspirerad att blogga. Mycket har hänt och jag ska försöka blogga om det så snart jag kan sätta mig ner i lugn och ro.
 
B l a har jag gått klart kursen jag startade tidigare i våras hos Prästinnan Margitta Wigren. En kurs för nybörjare men var ändå nyttig på många sätt och vis. :-)
Efter det startade jag en kurs i Mindfulness som pågått i 8 veckor. Även den är klar och har gett mig otroligt mycket.
Mitt under detta gick jag också kursen A taste of silver hos Anna Silverdotter nere i Staffanstorp. Att få träffa så många likasinnade människor, att få umgås en hel helg i sin egen mediala bubbla och denna underbara kurs som utvecklade både mig som person, andligt och medialt. Helt otrolig kurs som jag varmt rekomederar och som är värd varenda krona. http://www.silverdotter.se/
 
Just nu har jag tagit en liten paus i att lägga tarotkort för andra. Just för att koncentrera mig på mig själv, meditationer och att öva lite andra saker. Men jag sätter nog snart igång med det igen :-)

Ljus och värme till er alla <3
 
 

Kommentera

Publiceras ej