Min resa

0kommentarer

Hej och välkommen till min nya blogg där jag kommer skriva om det andliga och mediala jaget :-)
 
Jag har redan fått en hel del respons på  mitt inlägg i min andra blogg om medialitet. Både bra, nyfiken och skeptisk sådan. Jag vill även säga det att jag tycker det är bra att vara lite skeptisk, det är aldrig dåligt att ifrågasätta. Och allt är naturligtvis inte av övernaturlig natur :-)
 
Eftersom jag fortfarande är i startgroparna så jobbar jag mycket med mig själv och mina egna upplevelser just nu.
Och får hjälp av min underbara mentor Malin Strand: http://malinsmyshorna.blogspot.se/
Hon är utbildat medium och är helt otroligt duktig, go och underbar på alla sätt att prata med :-)
Hon arbetar jättebra på distans så är ni ute efter ett duktigt medium så rekomenderar jag henne starkt :-)
 
Iallafall så kommer jag att gå min första utbildning snart. Den börjar på torsdag och jag kommer att gå för Margitta Wigren som finns på Ljusbubblan här i Gävle. 5 tillfällen varannan torsdag. Det känns bra för då kan man gå hem och träna på det man fått med sig från dagen. Så man är redo för nästa utmaning vid nästa utbildningsdag :-)
 
Förhoppningsvis väntar fler utbildningar efter detta. Men vi tar en sak i taget och med tålamod. :-)
 
Jag kallar sidan En resa i magi. För hela den här världen är magisk.
Hoppas ni vill följa med på min resa i magins tecken.
 
Ljus och kärlek!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej